"LOVE is like a cup of coffee..sometimes its bitter but we still love it!"

Tuesday 11 September 2012

KUNFAYAKUN!

Posted by MIRA at 10:16
Pergi 'nya' tidak dipinta
Datang'nya' tidak di duga
Segalanya terjadi apabila DIA berkata :

KUNFAYAKUN!

Dan aku tiada daya menolaknya
Sejauh mana aku berlari
Sekuat mana aku menahan
'IA' tetap datang

Hanya pada NYA aku bersandar
Memohon kekuatan agar aku tidak terleka
Memohon agar dilindungi dari segala fitnah

“Hasbunallahu wa ni`mal Wakil’: حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ
Allah (Alone) is Sufficient for us, and He is the Best Disposer of affairs (for us).”


Dan aku hanyalah seorang hamba NYA yang sedang mencari 'NUR'
Masih mencuba memperbaiki kekurangan
Setidak-tidaknya mencuba untuk ISTIQAMAH
Aku tidak mahu hanya pandai berkata-kata
Tapi tidak beramal dengannya....
Ya Allah...berdosanya aku andai itu yang terjadi


Sesungguhnya aku takut
Apakah pengakhirannya?
Hanya DIA tuhan yang mengetahui
Dan aku hanya mengikut lorongan ini
Semoga aku tidak tersesat!
Semoga ditetapkan hati
Andai ini jalan yang terbaik






*menulis dan menulis hingga akhirnya hilang resah di hati











0 comments:

Post a Comment

 

~ RoS PuTiH~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review