"LOVE is like a cup of coffee..sometimes its bitter but we still love it!"

Monday 29 October 2012

I Love You Stupid ! @ ILUS...

Posted by MIRA at 00:43
Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum...

Starting my day with...

sepinggan spageti ditemani se mug nescaffe...huih...mengancam!



Ditemani semangat barukahh??agak rajin meng update my bloggy skarang ni.entah...rasa macam langkah makin laju. Pernah rasa down dan x nak tulis apa2 lagi dah. Tapi sayang pulak rasenye..ROS PUTIH menjadi sebahagian hidup aku sekarang ni.

Jadi semangat balik nak berblogging lepas rajin BW.jengok2 blog orang,ambil semangat,inspirasi..chewwahh..hehe..be a bloger...it's not about popularity.but it's about how u reflect yourself,sharing...and bla bla bla..Masa mula2 buka langkah dulu,ala..time baru nak berjinak-jinak ngan donia blog ni.masa tu just suka2..nk try sebab saya memang seorang yang suka menulis,berkongsi pengalaman.Maklumlah..nak jadi novelis la konon..over kn?but it was true!

memang nak jadi novelis tapi skill tak cukup!at this moment jadi blogger udah le...hewhew..

ohh....terrlupe tujuan sebenar update my bloggy!nak share yang aku sekarang tengah masuk dalam dunia ILUS!hemmm???what's dat??ni haaa...


ILUS...I LOVE YOU STUPID! (REVIEW)

novel yang saangatt tebal. Geleng kepala je kawan2 aku tengok novel ni. rasanya novel ni bersamaan 3 biji novel.phewww...larat ke nak baca??ehh..larat!disebabkan novel ni karya baru daripada Melur Jelita, the writer of my febret novel AWAK SUKA SAYA TAK  so...aku nekad beli jugak second novel garapan MELUR JELITA ni...

Time baca AWAK SUKA SAYA TAK?I'm completely enter to the new world.dunia Intan Zulaikha.So i wanna see whether i'll enter to the new wordl again or not.dunia Iris!


Okkey..stakat ni baru baca page 100 something.mula2 baca aku tak ada mood sangat nak membaca time tu.So, agak bias la kan..i can't judge la waktu tu. So,aku decide nak tinggalkan novel ni kat rumah dan start over again bile aku balik cuti nanti!boleh ke tahan tu??haha..memang tak boleh!

Tak disangka aku capai jugak smalam. Sekarang jalan ceritanya dah makin interesting..ala..tapi aku tak de masa nak baca at this moment. Sampai aje Melaka esok aku dah nak nak gerak ke Langkawi for my class trip. Balik trip pulak dah sebok ngan test yg tertunggak + esemen yg belom lagi aku sentuh...

Duk pikir2...aku rasa terpaksa aku lupa dulu ILUS.Aku akan stat baca balik bila masa dah sesuai.Waktu tu dah boleh goyang kaki ke kann...hehe

Sabar sabar...detik tu akan tiba wahai hati..hihi..Btw,anda2 semua patut dapatkan ILUS  sebab ramai yang beri positif feedback taw!rugi la maknanye kalo tak baca, Jangan risau,,tak pengsann nye baca ILUS ni.. =p

Actually nak wat review pasal ILUS tapi tak dapat la sebab aku belum lagi khatam novel nih!kalo dah,baru beri impact cket cara aku review tu.Mesti korang membuak2,curious je nak baca..hehe.tapi kalo nak tahu jugak pasal ILUS ni..dipersilakan search kat MR.Google.macamtak biasa kan...nanti akan kuar banyak pasal ILUS ni. So...HEPPY READING uolls!







*rahsia hati tak siapa yang tahu...





0 comments:

Post a Comment

 

~ RoS PuTiH~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review