"LOVE is like a cup of coffee..sometimes its bitter but we still love it!"

Tuesday 31 December 2013

LAST ENTRY FOR 2013

Posted by MIRA at 07:58
Assalamualaikum!

This is my very last entry for 2013. Tahun dpn arapnye lg ghajin aku berblogingg..heh!Sbenanye aku tidak begitu teruja pn dgn kdatangan 2014 ni.Hakikatnya tahun baru bg umat islam telah lama brmula.Tapi 2014 tidak harus diperlekehkan.Banyak agenda lagi yg belum terlaksana.

Perubahan itu memerlukan istiqamah.Harap aku begitu.Kalaupun tidak mampu,harapannya sikit2 pun jadi.In Shaa Allah.2014 jga penuh debaran.Aku bukan lagi gadis hingusan.Alam kerjaya menanti!Semoga segalanya  dipermudahkan,dikurniakan yang terbaik antara yg terbaik.Rezeki itu juga rahsia Allah,bukan jodoh aje..hehe

JODOH??ehemm...usia meningkat lagi satu tingkat.23 turns to 24.muda lagi tuh..eheh..jodoh itu kalau ada tidak kemana. Tidak begitu merancang bila untuk ditamatkan kerana diri masih ada misi.Tapi jodoh itu rahsia Allah..Ya!Rahsia Allah..siapa,bila,di mana hanya Dia yg tahu.Berdoa yg terbaik,itu lebih baik.Hidup bukan hanya untuk dunia,akhirat yg pasti.Apa yg penting,moga tidak tergelincir dari landasan.

Untuk Mama dan Abah,terima kasih dan minta maaf.Kite tahu kite ni nakal,banyak cakap,suke bantah2 x stuju,nk menang, tapi yg pasti i love u both!Moga Allah merahmati sentiasa.Untuk my siblings,same aje ayat cm ats.Copy and paste!hahaha...rindu zaman kecik..sobsob..Untuk rakan2..saya minta maaf, dan terima kasih.Maaf atas segala perilaku atau kata2 yg mengguris.Terima kasih kerana bersama2 saya dan saya sayang and semua..yes..semua!kita adalah SATU.dan,,saya juga maafkan anda.Tiada dendam tersimpan.Biarkan ia terlerai jika masih ada,walaupun dendam tidak pernah wujud dalam kamus hidup saya.

SEMOGA KITA DIRAHMATI ALLAH SENTIASA!





love from the star,
Ros Putih




*Wishfortimetunnel

0 comments:

Post a Comment

 

~ RoS PuTiH~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review