"LOVE is like a cup of coffee..sometimes its bitter but we still love it!"

Sunday 10 July 2011

no specific title :)

Posted by MIRA at 01:03
sebenarnye aku x taw nk tulis ape.Tp disebabkan dh lama x menulis kat cni, ak rajinkan diri la jgk..hehe.panasnye hari ni,tp ni bru panas kat dunia.kat akhirat nnti???bganda2 panasnye..emm...i'm currently downloading ost from HEARTSTRINGS.. criter korea yg aku tgh tgile-gilekan skang ni.Tp penat woooo nk tggu citer tu loading.Disebabkan dh tgile-gilekan sgt,tpakse la ak tggu.




Dua tiga hari ni aku agak rajin menjenguk blog2 org.Sronok bce blog org dgn entry yg sangat menarik.Susah gk sebenarnye nak menjinakkan diri dgn blog ni klu x rjin.So,ak tmasuk dalam kategoro rajin la jgk kann..hahaha.Emm..btw,hari ni aku x masak lauk spesel2 sgt sbb dapur rumah sedang di renovate...hehe...jd,nkj senang,aku masak bubur nasi je.Senang,simple, dan sedap. Nasib baik adik aku,Fi suka mkn.Klau x,jenuh jgk la nk msk lauk laen yg lebih lama and complicated nk masak.thanx bro! :)

Actually,i'm looking forward to deco2 my blog. Tak ada mase la nk wat sume tu..kena tggu ak rajin+++++ dulu. Lepas tu bru la semangat & rajin cket nk menulis..kuikuikui...smpai cni suda la.akhir kata,words of the day: apa yang kita lihat tak semestinya apa yang sebenarnye berlaku

    *tiba-tiba ayat ni bermain dlm fikiran aku  hari ni. No special reason ok!x tipu..hahaha :)

0 comments:

Post a Comment

 

~ RoS PuTiH~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review