"LOVE is like a cup of coffee..sometimes its bitter but we still love it!"

Friday, 12 August 2011

~Solat Sunat Tasbih~

Posted by MIRA at 01:57
Reactions: 


Hemmm..apa itu solat sunat tasbih?anda sume taw x?Mungkin ada yang dah tahu dan pernah laksanakannya.Tapi mungkin ada jugak yang tak pernah laksanakan sebab x taw atau mungkin jugak tahu, tapi x buat. Sebelum ni, seriusly ak x tahu..alangkah kerdilnya rase sebab solat2 camni pun aku x tahu..

Tapi skarang aku dah pun tahu.Tu pun sebab kebetulan pegi rumah tok smalam(bukak puase sana). So,tok aku pun bagi tahu la pasal solat ni. Pagi tadi pulak memang ada buat solat sunat tasbih ni ramai2 kat masjid. Solat ni senang aje sebenarnye..macam solat biase cuma di dalamnya kita bace sebanyak 300 kali tasbih...solat ni hendaklah dilakukan at least sekali seumur hidup. Tapi kalau banyak kali pun x pe. Lagi la bagusss...kalau nak tahu detail lagi pasal solat sunat tasbih ni klik sini atau sini. Moga-moga kita dapat amalkan apatah lagi di bulan yang baek ni :)


                       



                                       *ALIA ZAKARIA, bnyk prsoalan nk tnya ni..cpt balik! :p









0 comments:

Post a Comment

 

~ RoS PuTiH~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review