"LOVE is like a cup of coffee..sometimes its bitter but we still love it!"

Tuesday 8 November 2011

WhAT tO Do??

Posted by MIRA at 05:22
Oh my God! what to do?? baru aje ingat nak start prepare slide for subject finance
Lagi 2 minggu kot aku nak present. Memang macam lama lagi..macam ok..tapi 
kejap je tu sebenarnye. Aku malas nak tangguh sebab lepas cuti ni banyak lagi
test + final project. Tapi malangnya, aku punya part tuk present tu tak ada pulak
dalam text book and manual  : (

Hemm..nampaknya terpaksalah aku postpone dulu. Better aku buat kerja lain dulu la.
Tapi ofkos nextweek i'll be very busy pergi library cari buku finance. Kalau just google
je,belum tentu betul atau tak. Kalu tak,mau nye kena hentam..hehe..it's ok..chill!


Bercakap pasal busy ni,actually aku pun bakal busy jugak hari sabtu ni. My old friends
time sekolah menengah dulu (Smk Sultan Sulaiman) will get married! Congrats to both of you..
Tak sangka korang yang akan kahwin dulu kan?Rasa macam baru lagi kita kenal,jadi kawan,
buat kerja gila sama-sama..haha..kelakarnya kalau ingat time sekolah. Nakal habes! Aku
 ingat lagi bila korangcakap aku kot yang kawin dulu sebab at that time aku je single..haha..
ada sesetengah orang cakap,yang nampak diam tu dulu la biasanya kahwin awal.






pic time form5..rndu nye zmn dlu2.tp knp cm x ckp je korum je..










majlis graduasi..







Tapi inilah percaturan takdir!Siapa sangka finally, korang berdua dulu yang naik pelamin antara
kita semua. Pertemuan,jodoh,ajal dan maut tu kan di tangan Tuhan. So,ini lah antara buktinya.
Yang paling tak sangka, dua2 kawan aku nieh kahwin tarikh yang sama! Pening la aku nak kena 
pergi yang mana satu dulu..hihi..btw, thanx atas undangan korang berdua.


Aku ucapkan selamat pengantin baru, semoga bahagia hingga ke akhir hayat dan jadi lah seorang
isteri yang solehah..dan doakan yang terbaik jugak untuk aku (sempat lagi tulis kat sini :)  ). InsyaAllah..
aku pergi majlis korang kalau tak ada aral melintang. Semoga dipermudahkan olehNYA..yela, lepas
ni bukan senang nak jumpa,hang out sama-sama kan..


Then, sehari lepas tu,aku bakal pulang semula ke UiTM KBM yang terchenta!hehehe,,tak boleh cuti
lama-lama. Nanti makin malas pulak jadinya. Redha aje la cuti kali ni aku tak dapat lepak lama-lama
depan TV. Padahal aku ni hantu TV kot...hehe..tak pe..bersusah-susah dahulu. Bersenang-senang
kemudian..(tiba2 keluar pepatah plk). Ok la, i'll write later. It's enough at this moment! Salam... :)



Just want to share this nice WHITE ROSE pics..my sis dapat as a gift for her birhday today! how lucky..
white rose kot....jelesss!!







* happy bfday sis!semoga dipnjangkan umur,dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan olehNYA..


0 comments:

Post a Comment

 

~ RoS PuTiH~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review