"LOVE is like a cup of coffee..sometimes its bitter but we still love it!"

Monday 7 November 2011

PeNDaM...

Posted by MIRA at 05:51
Salam...kali ni aku tak sempat nak post entry panjang2. 
'Busy' sangat raya ni..hehe..ouh..btw, aku nak ucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua kawan2 
dan jugak family. Actually aku belom dapat  idea entry  
apa aku nk post kat sini. Tapi disebabkan sorang kawan
 aku yang rajin bertanya,aku post jugak la. Tapi sorry..kalau
 entry ni tak menarik(mmg tak pun..hihi ).

Ok,kali ni aku nak share lagu terbaru daripada SHAHIR AF8.
Aku bukan nak bercakap pasal Shahir,tapi just nak share lagu
 baru dia yang aku rasa best sangat! First time dengar lastweek,
aku terus jatuh cinta dengan lagu ni. Lirik dan melodi yang sangat
 touching gittoo..hehe..tapi mesti korang cakap aku jiwang karat kan??
tak kesah la apa yang korang nak kata.Yang penting aku suka lagu ni.
Jom layan  lagu PENDAM ni...    :)




Aku yang mengejar bayang
Cinta kian terbiar
Terpendam kata tak terungkap selamanya



Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati


Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati


Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta





*sekali sekala jiwang karat kn..hihi..buku tak bukak lg. Bila la aku nak jd rajin ni..huu..





0 comments:

Post a Comment

 

~ RoS PuTiH~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review