"LOVE is like a cup of coffee..sometimes its bitter but we still love it!"

Saturday 27 October 2012

Perfect match!

Posted by MIRA at 09:25
Assalamualaikum!selamat malam...heee..

FIRSTLY....


I'm craving for this!sodapye...jap..sedap ke brown sugar macchiato ne??
rsenye  xde la sedap sgt,pahit!tp i still love it!macam den ckp kt atas tu haa...

SECOND...


 my boipren yg  dah ditinggalkan selama hampir sbulan lebihh..first day balik terus dating bersamanye hehe..
satu kerja la jugak nk angkut balik  mlake skali nanti.tp i x kesah...asal bersama.rindu nk petik hari2.berazam  nak blajar lagu baru dan chord2 yg up! cket..sempat jugak la myYoongg ni menggoda kazenku yg ye junior.dipaksa mamanye beli satu gitar utk dia...hehe..ada jugak ikut jejak langkah aku..nnt bloleh wt satu band! =D

*yoongg-nama manja gitar cum boipren aku..hee..over!

THIRD.....


 My hometown....replika udang dan sotong mercu tanda Bandar Marang!sempat lagi snap pic ni time kat tingkat atas bangunan mara.morning view yg sgt mendamaikan..ni  yg wat aku tak nak balik Melaka..huhu..tu x campur dgn pantai die lagi..my hometown still the bestest everr!!abaikan kesalahan grammar kt situ naa...hehe

NEXT....


 ni tak ada apa pun sbenanye..just gambar sbiji telur rebus yg mana terdapat 2 biji telut kuning di dalamnya.kira macam kembar la...yg nak gelak tu, tak tahan bila makcik aku gurau cakkap suh panggil harian metro sbb pelik bebenau..haha.tapi aku rasa dah takjadi pelik kot,mungkin kami2 ni jarang tengok @ x penah pn tgk.. =P ouh... btw,lupa nak ckap yg gmbai ni di snap siang td @ hari raya ke2 aidiladha..SELAMAT HARI RAYA sume!


 Okkey!skarang aku nak bgtaw pasal fenomena keluarga Mamat Sah@ toki aku la...fenomena kat ats ni dan  yg kat bwh ni adalah biasa bagi kami.tpikir tadi nk letak dalam entry aku bila my auntie terperasan mende ni.Aku pun perasan.everytime balik umak tok,mesti masing2 jadi ulat buku. sume duk bace paper la,buku la,magazine la...Sgt interesting bagi aku. 


 tengok tu betapa khusyuk nye masing2. Kiteorang jadi cmni mungkin sebab toki aku memang jenis kuat membaca.Penuhh paper and magazine kat rumah dia. Dats why aku pun sgt suka membaca. keturunan rupenye...hehe...


 seriusly!yg ni pakcik aku.dah la dalam waktu yg sama plak tu kteorang baca.kiranye kalo korang datang umah tok aku ni,masuk rumah je dah boleh nampak fenomena nih!haha..comel je...


yang ni lagi la.si Alia yg sgt tekun membaca.hee...orang snap gmba dia pun x sedar.Tapi it's a gud habit la bagi aku. Minat membaca tu mesti dimulakan dgn yg tua jugak,,baru yang muda2 ni ikut..kita tengok je la lepas ni mcm mana kazen aku yang kecik2 tu.Diaorang teruskan tak tradisi ni..hehe..


KESIMPULANNYA....

Aku gatal tangan nak update tapi xtaw nak update apa..kira lulus je la entry kat ats ni eh?.ada motif apa..nakbagitahu yang membaca tu bagos...walaupun gambar2 sbelum tu tak berkaitan!selingan semata-mata okk!jangan marah...nanti x comel@ensem...hehe..okk merapu!gudnite je la...








*coffee is more sedap dgn adanya coffeemate =)
after all..yg indah itu bahasa..hee..



0 comments:

Post a Comment

 

~ RoS PuTiH~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review