"LOVE is like a cup of coffee..sometimes its bitter but we still love it!"

Friday 15 March 2013

THE WANtED !

Posted by MIRA at 07:30
Assalamualaikum!

This time i'm not going to talk about my internship!Jom cakap pasal laen (hamboih...stress nmpak??)haha opkos la..tak nak keje time weekend next week!but i have to! T_T



Ok dah..dah..mari la ke mari kita tukar topik. Ehem!sangat best duduk rumah hari ni tanpa buat apa2.eh tipu la tu..household chores dah smestinye wajib buat kan.nak kawen kena rajinn hahaha..*gedik! 
Hari ni dari pagi ngadap lappy online,tengok 'manusia berlari' (anda tahu apakah itu kan?)and bla bla bla..


Pastu tengah godek2 apa yang ada dalam hard disk, terjumpa la(ke terpandang?) gambar2 lama.Gambar part3.Ada tengok sambil senyum,ada tengok sambil sentap,ada tengok tanpa perasaan.Tapi yang pasti penuh keikhlasan,keredhaan...yang berlalu,tetap pergi. Dan...aku bersyukur dengan apa yang dipinjamkan kepada aku hari ini.Terima Kasih!~tibe2 emo pulak dah..hehe

Then, ble duk godek2 lagi tuh..tjumpe la gmbau ni. Suke sangat jacket ni!mnyesal tak terus beli hari tu..hurmmm...




Jacket ni aku terpandang time masuk butik DEES itu hari. Sem lepas kalau x silap. Aku memang suke pegi butik ni sebab baju dia cantek2. Korean style gittoo..heheh..harge baju kat sini pun tade la mahal sangat. Yang mahal ada tapi yang murah pun banyak jugak!So far...not bad la..outfit tuk pompuan,lelaki sume ada.

Kalo kat Melaka ni, korang boleh jumpe butik ni dekat MAHKOTA PARADE ataupun dekat JJ (AEON). kat laen, i'm not sure.  Nak jadi ceritanya...haritu aku just window shopping. memang tak nak beli apa2!(padahal tkde duet! =P) So aku masuk hampir semua butik yang ada kat situ. Bila terpandang jacket ni,terus jatuh cinta!tak pikir panjang..terus grab pegi try. 



I'm just into it!

tengok...siap snap pic lagi sebab dah tahu takkn beli.dapat ambik gmbar sudah..haha.Actually mmg nak beli tapi terpikir yang aku akan pakai atau x?jacket cmni mcm limited cket bila nak pakai. Macam duk oberseas la pulok!cm malu je nak pakai...ehehhe..so berbelah bagi la aku time tu.Tengok harga rm200 something.lupe brape.Kalau kompem pakai,ak tak dak la kesah sgt nk kua duit. Tapi kalo tak pakai, tak ke membazir namanye beli mahal2?ennn...lastly,aku decide tuk wave je lakat jacket ni.Selamt tinggal,babai!

Itu hari pegi lagi sekali butik ni. Tengok2 dah tak de. Menyesal!taw knape?sbb my mum ckp "kenapa x beli je?kalo mama lah,mama beli la dulu. Bukan senang nk jmpe something yg kita bkenan. Mana la taw nak guna nanti..."  huaaa.....nyesal kot!sekarang ni slalu duk teringat..cian!Next time aku nak pegi lagi skali,cari jackjet tu.. T_T

Next meeting with advisor is 2 weeks from now!Ada rezeki,ada masa..aku melencong le ke sana.Sempat atau tak,tak pasti. I can't wait nak balik Melaka. Dah rasa cm negeri sendiri.eheh.. Tapi i don't like the journey!8 hours...hummmm...


with love,
mira @ ros putih






*to have you in my life is a granted..thank you! =)


0 comments:

Post a Comment

 

~ RoS PuTiH~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review