"LOVE is like a cup of coffee..sometimes its bitter but we still love it!"

Sunday 24 March 2013

Strive For Purple Walk!!!

Posted by MIRA at 06:11
Assalamualaikum!

Last sunday, aku bersama 11 orang staff Ri-yaz Heritage ber "purple walk" ahaha...Awal pagi dah sampai opis,around 730 gittoo..gerak dari rumah dalam pukul 635 dkat2 640 cmtu. Sepanjang pjalanan tu,dah nampak manusia berbaju purple.Semangat!

Aku agak terkocoh kocoh sbb baju belom dapat baju as aku x keje ary sbtu time dapat baju tuh. So aku brpakaian keje mcm biase,blaus + slack. Sampai opis tengok tak dak orang pn,,sbb ahad some people from my deparmnt tak keje.macam aku hari ni,hari ni is my off day...yeay!(since aku dah kje ahad smpai sabtu mggu ni) tp esok dah stat keje balik T_T

Around 830 cmtu kami2 ni off to Pantai Batu Burok which is the starting point for our purple walk! So semua wanita2 area Kuala Terengganu ni berkumpul kat situ. Ramai gila wanita2berbaju purple. Berapa ribu entah!dok kire pulop...tapi pujian harus lah diberikan kepada semua yang menyertai especially kepada wanita yg dah berpangkat nenek!baguih sgt dorang ni..impresssss......  =)


Dato' Haji Ahmad Bin Said (menteri besar Terenggnu)

See????btape smangatnye dorang.,ada yg lagi tua dari makcik ni.tp x sempat nk snap pic
*sila abaikan bendera2 tu ye..heheh..


We start from here!Pantai Batu Burok and finish it at Dataran Syah Bandar. Jauh la jugak..bagi org muda mcm i ni blh la tahan lagi. tu pn dh lombik dh..haha..tapi bg yg berstatus mkcik atau nenek, kesian plk tgk. tapi impress sbb dorang berusaha nk smpai ke garisan penamat.Ada aje yg dh benti x smpai satu kilo. dats why aku impress kat nenek2 yg berusaha nak abeskan purple walk nih...aku??penat sbenanye tp aku jalan smbil rilek plus cuci mataa...so x terasa la penat tu. =p dalam setengah jam ke 40 minit cmtu,kami dah smpai di Dataran Syah Bandar..peace!

 Semangat betol aku!dari baju,jam,spek sume kaler pepel.Jgn tataw yg sbenanye kasutaku pn kaler pepel gk!ahaks!tapi tade plk gmbo kasut T_T

ni antara staff Ri-yaz

me wif nana!

sempat jugak kami2 pegi melantak mee sup + teh o ais atas Pasar Kedai Payang!makan tgh hari butadgn cuaca yg super hot!mmh fuhhhh.....

kawan2 yg sesame inter,Ainun dgn Dayah.tapi dey all ni from dpment account hee...

me wif Muni @ sales coordinator yg workaholic!jgn marah keyh...haha..



views from the jetty.jgn tataw ygkami naik boat balik ke Resort =)
ni lg gmba....



  nun dari jauh dah nampak resort kamiiii...

                                                               ok fine...x nmpak aku!










i like this pic so damnnnnn.!!
*opppss..tu kasut pepel! =p

Okk....lepas abes sume ni,aku masuk keje sperti biase.around 2 pm cmtu stat kje lalallalalala.....jenuh tunggu pkul 5.boring sengsorang dpn pc T_T
Apa pun, i like that day!mentang2 boleh keluar kannnn....ngelat!







*Happy Birthday to you...where ever you are,wish you all the best!





1 comments:

NUARAHMAN said...

Cuci Mata? Hamboi ... ~

*Eh kenapa tak boleh nak komen dari luar? kena klik tajuk baru dapat komen.. hehe

Post a Comment

 

~ RoS PuTiH~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review