"LOVE is like a cup of coffee..sometimes its bitter but we still love it!"

Friday 7 October 2011

20032011...thank you ALLAH..

Posted by MIRA at 12:59
Assalamualaikum....


firstly,aku nak cakap yang aku tak tahu tajuk entry aku ni. Never mind,tulis dulu..sat lagi aku pikir. Baiklah,aku mula kan mukaddimah entry ni dengan story morry aku di KBM this week. Terrrrsangat la penat. Aku still tak boleh nak accept kelas pukul 6.30 ptg. Tak masuk kot apa yang aku belajar..lebih-lebih lagi semuanya subjek membaca time tu.cmne ni???

secondly, minggu ni aku berjaya kurangkan tabiat onn FB. Actually,aku tak la terlalu addicted dengan FB ni. Tapi ada sebabnya. Dan paling tak disangka...jeng3...(suspen lebih) aku terjumpa sesuatu yang aku cari dan tunggu selama lebih kurang 5 tahun(lebih tepat 9 tahun). unbelieveable! sampai tak boleh nak cakap.(padahal memang tak nak cakap kat sini apa dia..hehe)

Rasa macam miracle pun ada. Tapi semua tu dengan kuasa Allah. Aku tahu dia mendengar doa2 aku selama ni. Tapi aku yang tak tahu bersyukur..bila aku dah jumpa apa yang aku cari tu,aku minta pulak lebih lagi.Padahal sebelum ni aku cuma minta at least setakat tu saja...(astaghfirullahalazim...) ampunkan aku Ya Allah jika aku terlalu berlebih-lebihan..apa yang KAU beri sebenarnya sudah mencukupi..

Aku sangka aku tak kan..never and ever dapat peluang ni. 9 tahun bukan satu waktu yang sekejap bagi aku. Tapi aku percaya ada hikmahnya..dan sekarang aku tidak mengharapkan lebih dari itu.. kalau ada rezeki,aku terima dengan hati yang terbuka(redha). Kalaupun tidak...aku aku akan cuba terima seikhlas hati. 

Hanya kerana hal 9 tahun ni,aku jadi rajin online minggu lepas..tapi lepas tu,i realize,it won't be the same. Yang lepas tak kan berulang,dah jadi satu sejarah(ayat x leh blah). Tapi, betul apa...???just one thing,"terima kasih pada 'kamu'. Sekurang-kurangnya saya tahu kamu masih di situ".Dan terima kasih juga pada seorang sahabat aku yang tolong aku mencari. Rupa-rupanya dunia ni sangat kecil..(dulu dah dapat chance tapi tak nak tanya)...thanx ye!

Jadi,minggu ni aku tak la serajin minggu lepas(on9). wake up already...tapi one thing aku tertanya-tanya,adakah aku akan menunggu untuk satu jangka masa yang panjang lagi atau aku akan lepas dan lupakan semuanya? hanya Allah ada jawapannya.Sungguh...aku tak tahu..



0 comments:

Post a Comment

 

~ RoS PuTiH~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review